Доставка і оплата
Доставка і оплата канцелярських товарів і товарів для офісу інтернет магазин Канц-Хаус
Доставка і оплата
Оплата товару проводиться: передплатою або післясплатою (за умови укладання письмової угоди) ВИКЛЮЧНО за безготівковим розрахунком з ПДВ або від ФОП 2-ї групи без ПДВ на поточний рахунок підприємства.
Мінімальна сума замовлення має складати - 500грн., замовленя на менші суми приймаютья тільки від корпоративних клієнтів.
Доставка по м.Києву безкоштовна при сумі замовлення від 2000грн!
Товар доставляється від доби до трьох в залежності від наявності товару.
Доставка в регіони перевізником Нова Пошта (за наш рахунок за принципом склад-склад) при замовленні від 5000грн, без форматної паперу (А3, А4, А5). При замовленні до 5000,00 за рахунок покупця.
При оплаті післяплатою стягується сума вартості доставки товару в обидва кінці передоплатою в якості авансу за товар.
У разі розрахунку за товар на банківську карту і відмови клієнта від отримання товару, повертається сплачена сума клієнту за мінусом вартості доставки товару в обидва кінці.
У разі відправлення товару в інше місто він страхується на 100% від його вартості.
Наявний рейтинг: 8 из 5
Будь ласка вибиріть бажану оцінку:
Професійна безкоштовна консультація.
Нашим фахівцям можна довіряти!